Dit boek van Norma hielp enkelen van ons om op tijd naar het potje te gaan.
Snippers krantenpapier scheuren en olifant mee bekleven.
Het verhaal maakte zo'n indruk op Mats
dat hij veel ballonnen tekende.
We volgden de lange reis van deze kist in het boek van Ada.De tekst kwam telkens terug.
Dat heet stapelverhaal.
Wat is stapelen ?
En hoe pas je potjes in elkaar ?
We testen het uit.We leggen de link met de bestuurders uit het boek van Astor.
Hoe maak je een stapel stevig vast ?
En hoe hoog kan je bouwen ?
Parelstapelspel.
Goed kijken naar kleur en vorm.
Proactieve cirkel "Als je op je fluitje blaast,
welk dier zou je dan toveren voor thuis ?"
We bekeken een eerder onderzoek naar nagels, klauwen ed.
Nog eens dieren nabouwen met duplo.
Boek van Norma.
Hoe heet jij met je kap aan ?
Is dit een worm, rups of slang ?
Oskar-Lou was overtuigd dat het een wormrups was...
(behalve het zinnetje onderaan😉).
We maakten een herstelmuur in de klas.
Wat doe je om het weer goed te maken bij een conflict ?
We tekenen onze vriend(in).
Hoe voel je je vanbinnen als je boos wordt ?
Wat kunnen we doen om je te helpen ?
Het boek van Rosanne had succes.
We bouwen het dinomuseum.
We knippen de stekels van de Stegosaurus.
en herinnerde zich dat hij een een zag in Sicilië.
Boeken bevatten veel letters.
Deze computer van Anna ook.
Lex kon zijn naam al naschrijven.
Het viel als een puzzel in elkaar.We verdelen de taken
en nemen onze verantwoordelijkheid op in de groep.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten